January 20, 2009

Fransisco Italiano!

salam~
tiba2 terasa nak tulis sesuatu pasal lecturer baru linear algebra,
Mr Fransisco ---- (x ingat nama belakang dia)
dari Itali...
aku kalau masuk kelas dia rasa macam excited sikit.
maklumlah dapat lecturer "asing" kulit putih..
kalau x lecturer melayu pun,
mesti lecturer dari sudan..
haha..
bukan x suka orang kulit gelap nih,
best la dorang ajar..
yang jadi excited dengan si fransisco ni...
sebab nampak macam omputih.
memang la dah kulit putih...
aparrrraaaaaa....

dia punya ilmu? memang power....
dia punya english?
!@#$%^&*()_+.....................
kalau telinga ni pekak sikit atau tersumbat ke sebab dah lama x korek telinga,
sure x dapat salin notes dia,
bukan dia x tulis kat whiteboard,
tapi..................
apa yang boleh aku cakap doktor pun kalah kalau nak bandingkan "keunikan" tulisan.
sampai aku terasa nak cakap,
"sir, may u improve your handwriting?"
tapi biadab la kan...dia datang jauh2 nak mengajar ni kita plak nak ajar dia.
petang tadi kali kedua dia masuk kelas sebab baru 2 minggu dia ganti bro supian.
budak2 ni suka sangat mengajuk dia,

contoh 1:
"......it means that the point locates at iks (bunyi dia sebut huruf 'x') and y plane."

contoh 2:
"when c1v1 mainus (bunyi dia sebut 'minus') c2v2, it equals zero."

banyak lagi contoh sebenarnya tapi kebanyakkan yang selalu budak2 ni bahan ialah intonasi dia.
tau jela kan orang itali punya lenggok bila dia bercakap.
kalau x tau cuba tengok cerita yang ada berlakon kat itali or belah2 amerika selatan.
x pun cerita CASANOVA kalu x silap.
sedap woo......
tapi nak paham,
susah woooooooooooooooo............
haha..

malam2 je pening dengan notes dia.
lagi2 tikah.
nanti dalam kelas mula la buat signal pastu bisik2,
"chinut nanti pinjam notes hang."
mentang2 aku excited dengan kelas dia ingat aku faham sangat apa yang dia tulis kat depan tuh.

tapi aku still salin notes dia...
completo!

No comments: