February 02, 2010

anjakan paradigma

current place: resource centre, KOS (a.k.a wackos)
time: 4.26 pm
purpose: do assignment (?!)

salam~
sekarang aku berada di tempat seperti yang tertera di atas,
tujuan juga seperti yang tertera,
err... nak cakap yang aku tak pernah ke bilik study atau library atau yang sama taraf dengannya untuk buat assignment atau kerja sekolah. universiti.
tapi hari ni tak tau kenapa rasa macam kena pergi tempat ni.

(sambung buat kerja)

..........................

sekarang baru aku faham kenapa roommates aku suka study or buat assignment kat library:
T.E.N.A.N.G

babai. nak sambung buat kerja.

5 comments:

ana farhana said...

tp mls nk g tmpt2 cm2 cin..huhu

chinut said...

kte g pun ble dtg rjinnya...
=]

riniecomot said...

thx pe..bilik lg best!!

NURUL IZZA said...

hahah..kakiza kdg suka library kdg suka bilik sebabnya...

- bilik kt leh suka hati pakai happa
- dpt rumet yg kaki study syukur sgt
-kalu rumet kaki tido kena g library sebab nnt nk tido sm

nnge~~~

libray msia

-xleh bw makanan (xsuke nih)
-xleh bw buku besar2 (happa pya rules nth)
-cuma buku byk kt saana..
-kalu duk library kena duk kt yg mengadap tingkap aau dinding sebabnya asyik nk tgk org je..

library sini

-leh bw masuk makanan (siap ada vent mechine yg snack tuu)
-bwla sapa2 masuk diorg xkisah
-pakai je baju pape..hatta swimming pya baju leh je
-buku manyak
-tutup kol 1 pg
blablabla

(malas nk terang panjang jele...hhehehehhe)

chinut said...

rmte sume ok, dri sndri yg x ok,
kdg2 kne gk g tmpt2 cm tu..
bru setel sume keje..

kak izza: thanx 4 da info!
=]