July 09, 2010

tak puas tengok Eclipse!

salam~

sudah tambah widget baru! Breaking Dawn countdown widget. tapi tak berapa cantik sangat.. so far ni je yang sempat aku search. nanti ada masa rajin cari yang lagi cantik! =]

bila dah tukar widget ni maknanya aku dah tengok latest installment Twiligt Saga: Eclipse! kenapa ada tanda seru? sebab excited la. ok. mana kawan2 aku yang rapat dengan aku dorang konfem tau aku kaki twilight. malas nak cerita pasal Eclipse. kalau nak tau tengok sendiri. untuk next installment; Breaking Dawn, antara scene yang paling aku nak tengok: pandangan pertama Bella bila di mula2 jadi vampire. kalau dalam novel author dia describe satu, satu apa yang bella nampak menggunakan mata vampire dia; 7 warna spectrum yang ada dalam udara, pemandangan dalam hutan waktu malam, macam2 lagilah. tak macam pandangan mata manusia yang terhad. tu yang aku nak tengok sangat. scene lain: cottage yang esme (mak edward) hadiahkan pada edward, bella & renesmee. ah... cantik gila! yang aku bayang sendiri la. harap2 ada la scene2 ni. =]. teringin nak tengok deleted scene Eclipse....

macam ni kot rupa Bella nanti? =]

No comments: