February 16, 2010

twilighto completo!





semalam aku lepak dengan geng lepak aku, memang riuh shopping mall tu dengan suara kami (ber2 je sebenarnya). program kami simple n agak bosan, (untuk orang lain) tapi bukan untuk kami.

mula2 tengok wayang, Percy Jackson & The Olympians, The Lightning Thief. agak menarik bila tengok trailer dia 1 ketika dahulu. cerita nih memang best la..! aku bagi 4.5 bintang! (mira bagi 3 je.tak suka fantasy eh? =])

habis movie pergi solat . pizza hut. makan2 sembang2 klik2. macam2 cerita keluar. kebanyakkannya personal la. hehe perempuan.. kami tak bergosip yerk. cerita hal masing2..

program utama dah tiba..... lepak Harris!(sebuah kedai buku) so far, kawan2 aku yang kaki buku cuma makcik ni sorang je. maksud aku sudi lepak kedai buku berejamrejam tanpa ragu. aku memang kamcheng dengan dia dari sekolah rendah sampai dah tak sekolah. mostly sebab dua2 banyak mulut, dua2 kaki buku (nerd? ya so what?) & kuat makan. ye ke sa'?

hari ni aku dah berjaya melengkapkan collection novel Twilight series. ha legaaa....... pasni nak collect percy jackson plak boleh? sidney sheldon punya novel pun tak habis beli lagi. haih...~

sa' still x dpt novel yang dia nak, so kami pergi la City Square plak cuba nasib.. pun xde jugak.. nasib ko la nampak gaya kena beli buku lain la,, last2 dia beli Dan Brown punya novel. macam menarik jugak sebab dia macam kesinambungan dari cerita "The Da Vinci Code" dan "Angels and Demons". gila hebat cerita tu.. series ni pun aku nak collect jugak. bleh??

ok lah, pendek cerita gedebak gedebuk aku hantar sa' lebih kurang pukul 8 sampai rumah dia. pas tu aku pun pulang ke rumah... seronok rasanya bila dah lama tak hang out dengan childhood friend, aite?

No comments: