July 11, 2009

cuti dah habis

salam~
hari ni hari terakhir cuti sem aku..
3 bulan kat umah.
gila lama!
orang lain belum cuti aku dah cuti,
orang lain dah habis cuti aku x habis2 lagi,
haih...

pada aku,
cuti kali ni ialah cuti paling 'bermakna' dalam hidup aku..
cuti kali ni x sama dengan cuti 3 bulan masa aku habis foundation dulu sementara tunggu nak masuk degree,
cuti dulu: amek lesen kereta
cuti sekarang: lenjan LISA sampai ke KL
cuti dulu: lepak kat umah membesarkan badan (besar ke??)
cuti sekarang: kerja siang malam sampai kudut

ni je la kot yang aku boleh cakap,
lain2 terlampau peribadi,
huhu

tapi semalam aku 1 cerita yang tiba2 boleh buat aku menyirap,
ntah hangin mana datang dari badan aku nih,
sampai bangun pagi tadi pun ada 'orang' perasan aku moody semacam.
ni bahana cerita semalam la nih!!!
x enak betul untuk didengar,










lepas ni aku x nak dengar apa2 cerita pasal ko lagi,
faham?

p/s:sori termerapu

No comments: