June 18, 2009

aku H1N1???

semalam..
buat sale kat Hutan Bandar,
ramai jugak budak sekolah yang amek no free nih,
tengahari sikit kepala dah start pening,
hingus dah start meleleh,
tekak dah sakit batuk2,
habis je kerja terus balik rumah..
lepas hantar amal ingatkan nak balik,
tapi sebab badan pun dah start x sedap,
terus pergi klinik..
doc cakap
"temperature dah tinggi sangat dah nih,
awak boleh jalan2 lagi?"
aku plak cakap,
"saya baru balik dari kerja,
ni pun baru je rasa x sedap badan.."
doc bagi mc sehari..
duit ubat pun x cukup,
nasib rumah dekat dengan klinik,
x sangka lak banyak gila ubat dia bagi..
malam je tiba,
semua tanda2 penyakit H1N1 ada pada aku,
erk???
mintak dijauhkan je la..
petang tadi dah inform kat zaid(bos) esok x kerja,
tspi kalau aku x kerja,
susah la amal n lily nak gerak..
so lepas bantai semua ubat yang doc bagi tu,
aku terus bantai tidur...

hari ini....
bangun pukul 8.40a.m,
dah sihat!!
syukur...
boleh pergi kerja..
n buat sale banyak2!
n syukur lagi skali..
sale agak banyak hari ni,
cuma yang malang plak,
cermin kereta retak sikit,
lori pasir badigol depan kereta aku la punya angkara..
dah jauh pun kena gak batu batan..
lori main nganga cam tu jek,
habis LISA..
DUIT LAGI...............

No comments: