February 12, 2011

...

salam!

lamanya tak update! mm.. ok takbackground & header? macam 'tua' sikit kan? tak pe lah daripada putih je.. sebenarnya sayang nak tukar header, sebab owl tu nampak comel. =]

apa maw cakap? ok. study ok, life ok, badan sihat, kereta baru lepas servis, kewangan pun stabil.. err.. tipu. study tunggang langgang sikit, life tak berapa nak bagus, badan sihat tapi bintik aneh kat tangan timbul tak semena-mena, kereta ok la tapi bontot still berkurap.. i mean bontot kereta, kewangan so far ok tak perlu lagi ikat perut. tapi paling tak seronok; hati. hati, hati.. kenapa tak seronok je sekarang ni? sakit ke?

bila tengok 2,3 kali blog ni aku macam perasan corak background blog ni 'perli' aku; tua, dull, tak attractive...... eh,eh, aku tak rasa aku dah tua, tak attractive. luaran ok je.. sama macam dulu, tapi dalaman ni macam tak cukup. tak tahu nak describe macam mana. nak kata bosan, tak.. ok je duduk kat sini, cuma bosan sikit sebab suami jauh, tu je.. lain tak bosan. haih! apa aku merepek ni?

bang, jom gi jalan2 jom? kita tak honeymoon lagi kan. nak gi genting je, lama tak main roller coaster. bosan la kat sini tak de roller coaster.. kita gi eh nanti? kita gi taw? taw?

dah lah. study lagi bagus. err.. study lagi bagus sebab isnin exam. subjek yang memang 'mengancam'. ya Allah, terangkan hatiku.. tolong..

rindu..

3 comments:

perindu_خلافة said...

bagi aku ok la ni chinut.. coz aku suka yg simple2 je, (ceh ayat, macam blog ni buat utk aku je) hahaha ^_^

jujur aku memg suka layout neyh :D

syima x said...

cik, banyak2 besabar yek..ni dugaan namenya..be strong..jgn mengeluh banyak sangat..okay..tke cre.. ;)

CHINUT said...

@rizqan, mmg ske simple je pun. cme kali ni nmpk simple + tua. tp aku ske! n thnx sbb ske jgk =]

@syimah,thnx.. u too. =]