June 23, 2010

award dari mira, lagi! =]

salam dan hello! (ayat mira)

semenjak 2 menjak ni kawan2 selalu bagi award. (ayat mira) so ada jugak terfikir nak buat awrd untuk rakan2 blogger yang lain. (ayat mira lagi) tapi tengah malas la sekarang ni. nanti2 je lah. (ok, ni ayat aku) ni latest award dari mira; kali ni dia buat sendiri. thanx mira!

1. copy badge FRIENDSHIP AWARD berserta tagline.

Friendship Remains And Never Can End

2. jawab soalan2 berikut dengan jujur:
  • adakah anda kawan saya? ya
  • bagaimanakah cara kita bertemu/berkenalan? kat bilik has zaman matrik dulu. masing2 tanya soalan math kat has =]
  • apakah anggapan anda apabila pertama kali bertemu/berkenalan dengan saya? tak banyak cakap
  • adakah anda masih beranggapan sedemikian? tidak
  • apakah yang mengingatkan anda kepada saya? faizal tahir
  • pendapat anda tentang diri saya dalam satu perkataan saja: straight
3. berikan award ini kepada sesiapa yang anda mahu:
  • mira
  • lina
  • yana
  • saod
  • fad
  • fatin nasuha
  • alia ali
  • uskut
  • tirah
  • siapa2 yang nak buat =]

No comments: