September 17, 2009

lagu

salam~
rasanya dah agak lama tak menulis,
last entry pasal udang,
sekarang udang tu pun dah xde kat kfc..
lama la jugak kan?

sebenarnya xla bz mana pun sampai x sempat menulis..
cuma xde apa yang nak dikongsi.
ni pun terasa nak menulis sebab otak dah pengap dengan assignment,
cognitive theory n bla3...
bila daa nak abes assignment nih..
sambil buat assignment yang x berapa menunjukkan progression yang menggalakkan,
dengar la lagu,
macam biasa untuk kurangkan ketegangan..
macam sekarang tengah dengar lagu seventeen - selalu mengalah
sebelum tu stacie oricco - stuck,
sebelum2 tu gym class heroes- clothes off

sebenarnya aku nak cakap,
lagu ni main peranan penting dalam hidup kita,
dengan lagu kita ingat akan sesuatu peristiwa,
lagu pun boleh buat kita ingat kat seseorang,
atau tempat.
macam tadi masa dengar lagu stuck,
aku tringat masa zaman kemurungan aku beberapa bulan yang lalu,
rasa kena sangat lagu tu dengan condition aku masa tu,
hampeh gila babeng!
macam lagu seventeen tu plak,
ia mengingatkan aku pada zaman aku mula kenal dengan si dia yang sekarang ni sudi jadi teman aku yang paling rapat,
tapi aku x kate la tu lagu kteorang,
paham kan?
tapi lagu yang plaing buat aku rasa nak menjerit kat depan muka orang tu,
ialah lagu coklat - karma.
korang dengar n baca lirik dia.
aky memang nak sembur depan2 dia kalau diberi peluang
sekali je,
bagi puas hati.
boleh?
huh, nak tengok muka pun dah x lalu.
lantak ko lah,
yang penting jangan wujud depan mata aku lagi dah
betul tak lina?
teehee..

disimpulkan di sini,
aku banyak kerja yang perlu disiapkan,
sambil layan lagu yang boleh buat aku mengimbau kenangan lama,
cet!
harap kerja aku siap dengan cantiknya.
sekian wassalam...

2 comments:

♥chentaMAYA™ said...

camat ari raye!~

lina said...

lina br baca...
respon:btl3(ipin)hehe..