April 23, 2009

after 'rehab'....

ada sorang kawan aku cakap..
kawan yang aku kenal thru alam maya,
haha..
x pernah terfikir boleh ada 'kawan' yg betul2 boleh dikatakan 'kawan' di alam maya,
dia cakap,

"kalau u btol2 mrh or sdih or ape2lah ape yg u rasa, u tulis or lukis bnde tu kt buku, tulis or lukis je ape yg u rasa, xkesah lah ape bentuk pn yg jadi, tp lepas u wat u kena lupekn perasaan tu.."

boleh ke?
rasa2 berkesan ke?
tah lah..
aku pun x tau nk cakap,
tapi lepas ni nak cuba,
mesti kena cuba..
sebab sekarang ni macam2 perasaan yang aku ada,
perasaan yang x pernah aku fikir aku akan rasa pun aku dah rasa sekarang
perasaan cam ne tu?
cam ne ek..

kadang2 aku rasa aku bukan diri aku,
kadang2 rasa macam nak wat bungee jumping,
kadang2 rasa nak race dengan mana2 kereta yang potong aku,
kadang2 nak masak,
gila...
aku x pandai masak..
haha..
ye memang aku x pandai masak..

aku nak membaca sekarang ni,
rasa nak g harris n duduk jek kat situ,
rembat 1 novel,
baca sampai habis,
x pun sampai kedai tutup,
best...
dulu aku buat cam tu bila tengah stress,
n sekarang ni pun aku nak buat cam tu lagi..
sampai mall,
pergi tgv,
sementara tunggu movie start,
lepak harris,
dah habis movie,
lepak harris lagi,
sampai mak call suruh balik..
=]

esok nak buat la,
wolverin pun nak mencakar kat cinema x lama lagi..


2 comments:

Hariry Ariffin said...

betol. Aku suka menulis kalau stress. Lagi best conteng pakai tangan kiri, tulis ABC. haha.

chinut said...

hoho,,
i'll try