December 15, 2008

sepi...


"bisikku pada bulan, kembalikan temanku..kasihku..syurgaku..tanpa dia malam menemaniku..sepi memelukku, bulan jangan biar siang, biar alam ini kelam..biar ia sepi sepertiku.."


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


petang tadi tengok cerita ni,
SEPI,
afdlin shauki, nasha aziz, vanidah imran..
riezman khuzaimi, tony eusoff, eja..

.........................................................................

mula2 macam x berminat nak tengok,
cerita dia macam,
lembap..
ni pun sebab dah x tau sangat nak buat apa.
mula2 tengok je dah rasa lain,
x macam cerita2 yang kita biasa tengok.
aku mengaku yang aku susah nak tengok cerita MELAYU kat panggung..
rasa rugi.
cukuplah sekali aku bazirkan duit tengok Nana Tanjung..
beli rojak asma dengan ais jagung lagi berbaloi.
tapi x bermakna aku boikot filem melayu..
BULI, CUCI aku tengok kat panggung.
afdlin n the gang punya filem memang berbaloi kalau tengok kat panggung.

...................................................................................

pada aku,
SEPI memang boleh ditengok,
memang kena dengan jiwa aku,
yang kadang2 aku sendiri pun x berapa nak tau apa yang aku nak sebenarnya.

x kenal maka x cinta.

2 comments:

. meera . said...

wah2..pndai cik cikin kte b'bhase..
huhu..
jgn lupe tgk los dan faun..
blh ler tahan...sile2.. :)

nurul ashikin said...

ekek,
cikgu bm la katakan,,
ok2!