November 08, 2008

babai selulit..~

salam~
lm x menulis rsnye..
xde bnde yg menarik yg bleh dikongc wt ms skg nih..
yg ade cme final exam,finel exam,final exam..
ble nk abes sume nih..
tp ari nk kongc secebis cerita,,
actually ni pengalaman pertama aku..

aku mn penah msuk spa ke,wt facial ke,wt body treatment ke..
sng cte wt bnde2 utk dri sndri..
mcm mnje2kn dri la..
ni 1st tyme aku jejak kaki kt tmpt2 cm 2..
(semcm je ayt,,)
klu x kerana ade sorg akk yg promote tmpt nih,,
rsnye smpai skg aku x merasa la bnd2 nih..

bnde apela yg aku cte dr td..
sbnnye td aku g wt body treatment..
specifically,aku g wt treatment utk buang selulit n bkr lemak2 dlm bdn nih..
(bkn 2 wt aku mkin krus ke?)
mle2 dia sapu krim yg ade peppermint dlm dia..
sapu 1 bdn,,
pas2 dia bgkus aku ngn plastik yg sllu kte wt bgkus buah 2,,
abes keras badan aku..
pas2 dia urut gne mesin ape tah,,
abes 1 bdn dia urut..
sedap gle...........
dia kate ni utk buang selulit,,
pas2 aku g wt padding plak..
ni utk buang toksin dlm bdn..
sejuk je...
sedap..
dlm sejam jgk la aku wt treatment ni..
pas2 dia bg mnum teh herba..
rs ringan gle bdn..
x tpu!(bkn nk promote ye..)

pasni aku wt facial plak..
a.k.a biofacial,
ni lg kau x sbr..
nk tgk ade perubahan x wlupn sbnnye peluang nk ade perubahan 2 agk tipis..
yela,,
mn ade org wt facial skali je trus elok..
tp xpela..
korang kena try wt bnde ni skali skale..
manje2kan dri ape slhnye..
at least aku ade la jgk luang ckit masa utk dri aku nih..
kerana diriku begitu berharga..

No comments: